Autoritățile din Dâmbovița plătesc bani serioși din buget pentru publicitate în presa locală. În unele cazuri, nemarcată. Astfel, la început de aprilie, Consiliul Județean Dâmbovița a dat nu mai puțin de 190.000 de lei (aproape 40.000 de euro) pentru „diseminare informații în publicații online” din județ, „servicii publicitare” și „mediatizare conferințe de presă”.
Motivul plății dinspre CJ diferă de la publicație la publicație, fiind invocate inclusiv „Promovare evenimente instituții publice, inaugurări, lansări, organizare evenimente” sau „Realizare materiale de presă, interviuri, reportaje, apariție comunicate de presă, hotărâri, felicitare, mesaj sărbători”. Au fost plătite, în general, cu 5.600 de lei sau 8.000 de lei, majoritatea site-urilor și portalurilor de știri din județ. Sunt 27 de site-uri, ziare, bloguri, un post de radio și o televiziune locală.
Citeşte întreaga ştire: Consiliul Județean Dâmbovița a dat presei din județ 200.000 de lei. Unul dintre site-urile de știri a făcut și dezinfecție pentru CJ